David Rykala
Diplomová práce
Call centrum na platformě Asterisk
Call Center Based on Asterisk Platform
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření Call centra na platformě Asterisk. Call centrum bude distribuovat jednotlivé hovory pomocí ACD na základě různých strategií obsazování agentů jako FIFO, round-robin či lineární vyhledávání. Dále jsou v práci popsány jednotlivé konfigurace standardních funkcí profesionálních Call center mezí které patří IVR, hlasová schránka, konference, nahrávání hovorů …víceAbstract:
This MA thesis is focused on the creation of a Call center operating on Asterisk platform. This Call center will distribute individual phone calls with the help of ACD on the basis of different strategies of choosing agents such as FIFO, round-robin or linear search. This thesis describes particular standard functions configurations of professional Call centers such as IVR, voice mail, conference call …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/115962
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Miroslav Vozňák
- Oponent: Martin Mikulec
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Mobilní technologie
Práce na příbuzné téma
-
Webové rozhraní pro monitoring call centra na bázi Asterisk PBX
Adam Molin -
AI-based Solution for automated call scoring and quality monitoring in call centers
Oleg Gerasimov -
Vliv monitoringu hovorů na řízení výkonu zaměstnanců call centra
Denisa Ficencová -
Vliv monitoringu hovorů na řízení výkonu zaměstanců call centra
Denisa Ficencová -
Webové rozhraní pro monitoring call centra na bázi Asterisk PBX
Adam Molin -
Realizace a zabezpečení telefonního centra s využitím technologie Voice Over Internet Protocol
Josef ZAVŘEL -
Návrh a realizace privátní IP telefonní sítě na bázi open source ústředny.
Michal Mátl -
Emulační model IP telefonní infrastruktury pro výuku
Richard Mlčoch