David Rykala
Master's thesis
Call centrum na platformě Asterisk
Call Center Based on Asterisk Platform
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření Call centra na platformě Asterisk. Call centrum bude distribuovat jednotlivé hovory pomocí ACD na základě různých strategií obsazování agentů jako FIFO, round-robin či lineární vyhledávání. Dále jsou v práci popsány jednotlivé konfigurace standardních funkcí profesionálních Call center mezí které patří IVR, hlasová schránka, konference, nahrávání hovorů …moreAbstract:
This MA thesis is focused on the creation of a Call center operating on Asterisk platform. This Call center will distribute individual phone calls with the help of ACD on the basis of different strategies of choosing agents such as FIFO, round-robin or linear search. This thesis describes particular standard functions configurations of professional Call centers such as IVR, voice mail, conference call …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/115962
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2016
- Supervisor: Miroslav Vozňák
- Reader: Martin Mikulec
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMaster programme / field:
Informační a komunikační technologie / Mobilní technologie
Theses on a related topic
-
Webové rozhraní pro monitoring call centra na bázi Asterisk PBX
Adam Molin -
AI-based Solution for automated call scoring and quality monitoring in call centers
Oleg Gerasimov -
Vliv monitoringu hovorů na řízení výkonu zaměstnanců call centra
Denisa Ficencová -
Vliv monitoringu hovorů na řízení výkonu zaměstanců call centra
Denisa Ficencová -
Webové rozhraní pro monitoring call centra na bázi Asterisk PBX
Adam Molin -
Realizace a zabezpečení telefonního centra s využitím technologie Voice Over Internet Protocol
Josef ZAVŘEL -
Návrh a realizace privátní IP telefonní sítě na bázi open source ústředny.
Michal Mátl -
Emulační model IP telefonní infrastruktury pro výuku
Richard Mlčoch