Aplikace úkolového vyučování v integrovaném pojetí výuky anglického jazyka na 1. stupni ZŠ – Kateřina Koucká
Kateřina Koucká
Master's thesis
Aplikace úkolového vyučování v integrovaném pojetí výuky anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Implementing Task-Based Approach to Integrate Subjects in English Language Classes at Primary School
Abstract:
Diplomová práce je věnována možnosti zařazení úkolového vyučování v integrovaném pojetí výuky anglického jazyka na 1. stupni ZŠ. Cílem práce je ověřit, zda je využití modelu úkolového vyučování efektivním přístupem ve výuce anglického jazyka na 1. stupni základní školy a zda integrace předmětů, zařazených do jednotlivých úkolů, přispívá ke smysluplnému propojení vzdělávacího obsahu. Práce je rozdělena …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the possibility of combinig Task-based Learning and Content and Language Integrated Learning in language classes at primary school. The aim of the diploma thesis is to verify, whether Task-based Learning is an effective approach to teaching English at primary school and whether the integration of subjects, within the tasks, contributes to meaningful linking of educational …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Iva Koutská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOUCKÁ, Kateřina. \textit{Aplikace úkolového vyučování v integrovaném pojetí výuky anglického jazyka na 1. stupni ZŠ}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/1wglza/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Koucká, Kateřina. Aplikace úkolového vyučování v integrovaném pojetí výuky anglického jazyka na 1. stupni ZŠ. Liberec, 2021. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Theses on a related topic
-
Content and Language Integrated Learning as a Way to Increase Effectivity and Engagement In Online Lessons
Kateřina Sedláková -
Content and Language Integrated Learning as a Way to Increase Effectivity and Engagement In Online Lessons
Kateřina Sedláková -
Metoda CLIL v praxi českých škol/Implementing Content and Language Integrated Learning in Czech schools
Renáta HORSKÁ -
Aktivizující metody ve výuce anglického jazyka
Markéta Sedláková -
Efektivita užití sugestopedické metody při výuce anglického jazyka u žáků s lehkým mentálním postižením
Miroslava Kůpová -
Alternativní metody výuky anglického jazyka pro žáky se specifickými poruchami učení
Sylvie Sedláčková -
Využití metody Total Physical Response ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy
Alžběta Hráčková -
Metody a formy výuky anglického jazyka v mateřských školách
Maria SOLDÁTOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights