Aplikace úkolového vyučování v integrovaném pojetí výuky anglického jazyka na 1. stupni ZŠ – Kateřina Koucká
Kateřina Koucká
Diplomová práce
Aplikace úkolového vyučování v integrovaném pojetí výuky anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Implementing Task-Based Approach to Integrate Subjects in English Language Classes at Primary School
Anotace:
Diplomová práce je věnována možnosti zařazení úkolového vyučování v integrovaném pojetí výuky anglického jazyka na 1. stupni ZŠ. Cílem práce je ověřit, zda je využití modelu úkolového vyučování efektivním přístupem ve výuce anglického jazyka na 1. stupni základní školy a zda integrace předmětů, zařazených do jednotlivých úkolů, přispívá ke smysluplnému propojení vzdělávacího obsahu. Práce je rozdělena …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the possibility of combinig Task-based Learning and Content and Language Integrated Learning in language classes at primary school. The aim of the diploma thesis is to verify, whether Task-based Learning is an effective approach to teaching English at primary school and whether the integration of subjects, within the tasks, contributes to meaningful linking of educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Iva Koutská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOUCKÁ, Kateřina. \textit{Aplikace úkolového vyučování v integrovaném pojetí výuky anglického jazyka na 1. stupni ZŠ}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/1wglza/.
Jak správně citovat práci
Koucká, Kateřina. Aplikace úkolového vyučování v integrovaném pojetí výuky anglického jazyka na 1. stupni ZŠ. Liberec, 2021. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Content and Language Integrated Learning as a Way to Increase Effectivity and Engagement In Online Lessons
Kateřina Sedláková -
Content and Language Integrated Learning as a Way to Increase Effectivity and Engagement In Online Lessons
Kateřina Sedláková -
Metoda CLIL v praxi českých škol/Implementing Content and Language Integrated Learning in Czech schools
Renáta HORSKÁ -
Aktivizující metody ve výuce anglického jazyka
Markéta Sedláková -
Efektivita užití sugestopedické metody při výuce anglického jazyka u žáků s lehkým mentálním postižením
Miroslava Kůpová -
Alternativní metody výuky anglického jazyka pro žáky se specifickými poruchami učení
Sylvie Sedláčková -
Využití metody Total Physical Response ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy
Alžběta Hráčková -
Metody a formy výuky anglického jazyka v mateřských školách
Maria SOLDÁTOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva