Tomáš Jindra

Bakalářská práce

Marketing pro mikropodnik

Marketing for a micro-entreprise
Anotace:
Bez uceleného marketingu se podniká těžko. Cílem bakalářské práce Marketing pro mikropodnik je proto vytvořit marketingovou strategii s jasně vymezenou cílovou skupinou a marketingový mix, který na základě zjištěných informací přinese realistické možnosti zlepšení a úprav stávající situace podniku. V teoretické části jsou shrnuty základní východiska marketingu v tematických blocích marketing, marketingová …více
Abstract:
It is particulary impossible to do business without comprehensive marketing. Therefore, the aim of the bachelor thesis Marketing for the micro-enterprise is to create a marketing strategy with a clearly defined target group and a marketing mix that, based on the identified information, will provide realistic options for improving and adjusting the current situation. In the theoretical part, the basic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: David Gregor

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86698