Tomáš Jindra
Bakalářská práce
Marketing pro mikropodnik
Marketing for a micro-entreprise
Anotace:
Bez uceleného marketingu se podniká těžko. Cílem bakalářské práce Marketing pro mikropodnik je proto vytvořit marketingovou strategii s jasně vymezenou cílovou skupinou a marketingový mix, který na základě zjištěných informací přinese realistické možnosti zlepšení a úprav stávající situace podniku. V teoretické části jsou shrnuty základní východiska marketingu v tematických blocích marketing, marketingová …víceAbstract:
It is particulary impossible to do business without comprehensive marketing. Therefore, the aim of the bachelor thesis Marketing for the micro-enterprise is to create a marketing strategy with a clearly defined target group and a marketing mix that, based on the identified information, will provide realistic options for improving and adjusting the current situation. In the theoretical part, the basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86698
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: David Gregor
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86698
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Tradiční vs. Digitální Marketing - Transformace marketingové strategie v lékárenském řetězci Dr. Max.
Tereza Francová -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Market Entry Strategy for Paulaner Spezi in the Czech Republic: A 4P Marketing Mix Approach
Markéta Filipová -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů