Bc. Iveta Šrytrová

Bakalářská práce

Analýza trhu zásilkového obchodu B2B a B2C v České republice

Analysis of the mail order market B2B and B2C in Czech Republic
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je přiblížení internetového obchodu segmentů B2B a B2C. V teoretické části jsou vysvětleny důležité pojmy, například rozdíl mezi zásilkovým a internetovým obchodem. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu vybraných obchodů. Hlavní náplní práce je porovnání firem v rámci finančních úspěchů na trhu.
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is an approximation shop B2B and B2C segments. The theoretical part explains the important concepts, such as the difference between mail order and Internet business. The practical part deals with the analysis of the current status of selected shops. The main work is to compare companies within the financial success of the market.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2012
  • Vedoucí: doc. Ing. Libor Švadlenka, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šrytrová, Iveta. Analýza trhu zásilkového obchodu B2B a B2C v České republice. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Bakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích