SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem – Bc. Zlata Plouharová
Bc. Zlata Plouharová
Diplomová práce
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
SWOT analysis of a company focused on improving communication with customers
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou SWOT analýzy. Je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. První z nich obsahuje shrnutí nejdůležitějších teoretických poznatků. Charakterizuje proces marketingového plánování, jednotlivé složky SWOT analýzy – silné stránky, slabé stránky, příležitosti a hrozby a postup při sestavování SWOT matice. Dále rozebírá prvky vnějšího a vnitřního prostředí …víceAbstract:
This diploma thesis deals with SWOT analysis. It is divided into theoretical and practical part. The first one contains a summary of key theoretical knowledge. Characterizes the process of marketing planning, the various components of SWOT analysis – strengths, weaknesses, opportunities and threats and the process of compiling a SWOT matrix. It describes the elements of the external and internal environment …víceKlíčová slova
SWOT analýza SWOT matice externí analýza interní analýza mikroprostředí makroprostředí silné stránky slabé stránky příležitosti hrozby software marketingové plánování SWOT analysis SWOT matrix external analysis internal analysis microenvironment macroenvironment strengths weaknesses opportunities threats marketing planning
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g73l0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
SWOT analýza současné situace firmy a marketingových komunikací
Martina DUŠKOVÁ -
SWOT analýza jako součást marketingového řízení ve firmě BDM Stavební a.s.
Petra Králíčková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Sandra Špalková -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing Management and Marketing planning
Daria Komleva -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketing Management and Marketing Planning in SME
Olga Kurchitskaya -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova