Sandra Holíková

Diplomová práce

Obchodní a marketingová strategie 4 hvězdičkového hotelu v Praze

Business and marketing strategy of four-star hotel in Prague
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou obchodní a marketingové strategie s aplikováním na konkrétní čtyřhvězdičkový hotel v Praze. Nejprve rozvádí základní pojmy a význam ubytování v cestovním ruchu, dále shrnuje potřebnou teorii k vypracování kvalitní strategie. Praktická část se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí daného hotelu, analýzou jeho konkurence a návrhy na doplnění současné obchodní …více
Abstract:
Master's thesis deals with the formation of business and marketing strategy with application to specific four-star hotel in Prague. First part is focused on basic definitions and importance of accommodation in tourism industry, followed by summary of theory needed for development of quality strategy. Practical part is dedicated to analysis of external and internal environment of the hotel, analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2016
  • Vedoucí: Jiřina Jenčková
  • Oponent: Zuzana Kvítková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52699