Kamila KUTHEILOVÁ

Bakalářská práce

Marketing v bankovnictví

Marketing in banking
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat marketingové nástroje využívané bankovními institucemi a vyhodnotit jejich účinnost v souvislosti s poptávkou po bankovních produktech. Zhodnotit, jakých nástrojů by bankovní instituce měly využívat více, které by měly omezovat. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část byla vypracována za pomoci odborné literatury a ve svém úvodu se zaměřuje …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to describe marketing tools, that are used by banking institutions, to evaluate their effectiveness in relation to the demand for banking products and to assess, which should banking institutions use more and which should they reduce. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part was developed using literature and in its introduction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2011
  • Vedoucí: Ing. Tomáš Nepovolný

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUTHEILOVÁ, Kamila. Marketing v bankovnictví. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management