Rozvoj sociálních dovedností dítěte s lehkou mentální retardací v mateřské škole – Bc. Dana Kavanová
Bc. Dana Kavanová
Bachelor's thesis
Rozvoj sociálních dovedností dítěte s lehkou mentální retardací v mateřské škole
Social Skills Development in Children with Mild Intellectual Disability in Nursery School
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou rozvoje sociálních dovedností dítěte s lehkou mentální retardací v běžné třídě mateřské školy. Teoretickou část tvoří dvě kapitoly a jsou zpracovány na základě studia odborné literatury. Třetí kapitola je výzkumná. Pro výzkumné šetření byl zvolen kvalitativní výzkum zpracovaný v případové studii a zaměřený na rozvoj sociálních dovedností. Výzkumné šetření průběhu …viacAbstract:
Bachelor thesis analyzes possible development of social skills of a child with mild intellectual disability in preschool. Theoretical part consists of two chapters which are based on professional literature. Third chapter is research. It is based on investigatory research of a child with mild intellectual disability which was individually integrated in normal preschool class. A qualitative research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rxbp8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2017
- Vedúci: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education - Communication Techniques
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj sociálních dovedností u žáka s poruchou autistického spektra v běžné třídě základní školy
Martina Thonová -
Rozvoj sociálních dovedností u žáka s problémy v chování na běžné základní škole
Eliška Matoulková -
Modelové situace pro rozvoj sociálních dovedností žáků s PAS
Ondřej Vaněček -
Sociální dovednosti žáka s poruchou autistického spektra a jejich rozvoj
Petra Koutná -
Současné české metodické příručky pro rozvoj sociálních dovedností osob s vysokofunkčním autismem a Aspergerovým syndromem
Barbora Janderová -
Rozvoj sociálních dovedností u dospělých osob s mentálním postižením
Dominika Svobodová -
Storytelling as a teaching method in bilingual preschool education
Tereza BLAŽEJOVÁ -
Osobnost v kontextu komunikace a socializace u adolescentů se sluchovým postižením
Edita Zvonková