Determinanty vzniku a vývoje čínské konzumní společnosti – Petra Sofia Horňáková
Petra Sofia Horňáková
Master's thesis
Determinanty vzniku a vývoje čínské konzumní společnosti
Determinants of the Origins and Development of Chinese Consumer Society
Abstract:
Cílem práce je zodpovězení otázek kdy a proč v Číně vznikla spotřební kultura. Cílem je zároveň identifikace klíčových determinant jejího vývoje. S ohledem na současný vývoj, práce také odpovídá na otázku, zda je existence současné čínské konzumní společnosti v souladou s politikou komunistické vlády. Využita je přitom především explorativní a deskriptivní metoda. Spotřební kultura se v Číně rozvíjela …moreAbstract:
This thesis aims to answer when and why Chinese consumer culture emerged, as well as identify key determinants of its evolution. With regards to contemporary development, this thesis also answers whether the existence of current Chinese consumer society is in accordance with communist government policy. The main methods used to answer these questions are the explorative and descriptive methods. Consumer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 1. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70142
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2018
- Supervisor: Aleš Skřivan
- Reader: Ladislav Tajovský
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70142
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářské a politické dějiny 20. století
Theses on a related topic
-
Spotřební zvyklosti v globalizované konzumní společnosti
Andrea Horňáková -
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Doležal Doležal -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Yulia Savelyeva -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Ngoc Anh Luongová -
Umění a konzumní společnost
Petra Kuchařová -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Amina Dauzova -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Martin Vágner -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Evgeniia Galeeva