Stanovení změny míry znečištění železničního štěrkového lože při procesu strojního čištění pomocí měření změn relativní permitivity materiálu zařízením GPR – Anna Borkovcová
Anna Borkovcová
Bakalářská práce
Stanovení změny míry znečištění železničního štěrkového lože při procesu strojního čištění pomocí měření změn relativní permitivity materiálu zařízením GPR
Determination of fouling level change in the railway ballast layer during machine cleaning process by measuring changes of relative permitivity using GPR technology
Abstract:
The bachelor thesis deals with the determination of the fouling level of the ballast layer using GPR technology in dependence on the change in the relative permittivity of the material, before and after the mechanical cleaning process. Repeated GPR measurements of the ballast layer were performed on selected sections of the railway line. After data processing, permittivity changes were determined on …víceAbstract:
Bakalářská práce se zabývá stanovením míry znečištění štěrkového lože pomocí georadaru v závislosti na změně relativní permitivity materiálu před a po procesu strojního čištění na vybraném železničním traťovém úseku. Bylo provedeno opakované GPR měření štěrkového lože na vybraných úsecích železniční trati. Po zpracování dat byly určeny změny permitivity na vybraných úsecích mezi jednotlivými fázemi …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Vladislav Borecký, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BORKOVCOVÁ, Anna. \textit{Stanovení změny míry znečištění železničního štěrkového lože při procesu strojního čištění pomocí měření změn relativní permitivity materiálu zařízením GPR}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/1xpo63/.
Jak správně citovat práci
Borkovcová, Anna. Stanovení změny míry znečištění železničního štěrkového lože při procesu strojního čištění pomocí měření změn relativní permitivity materiálu zařízením GPR. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Stavební inženýrství / Dopravní stavitelství
Práce na příbuzné téma
-
Use of Ground-Penetrating Radar in Condition Assesment of Railway Ballast
Salih Serkan Artagan -
Analýza metod pro určení rychlosti signálu GPR
Robin Kurel -
Srovnání rychlosti akustického signálu s mechanickými vlastnostmi dřeva javoru
Petr Fišer -
Vliv defektů ve dřevě na stanovení rychlosti šíření zvuku ve dřevě v čerstvém stavu
Matěj Vobořil -
Analýza vlivu reálného přenosového prostředí na šíření signálu Wifi
Jan Horáček -
Mapování inženýrských sítí pomocí GPR
Jiří Kölbl -
Analýza metod pro určení rychlosti signálu GPR
Robin Kurel -
Analýza možností GPR pro detekci konstrukčních vrstev netuhých vozovek PK
Veronika Malinská