Změny ve spotřebitelském chování mladých lidí v cestovním ruchu v důsledku pandemie Covid-19 – Bc. Michaela Kubátová
Bc. Michaela Kubátová
Master's thesis
Změny ve spotřebitelském chování mladých lidí v cestovním ruchu v důsledku pandemie Covid-19
Changes in the consumer behaviour of young people in tourism due to the Covid-19 pandemic
Abstract:
Kubátová, M. Změny ve spotřebitelském chování mladých lidí v cestovním ruchu v důsledku pandemie Covid-19. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním mladých lidí v cestovním ruchu. Hlavním cílem práce je identifikovat hlavní změny v chování u mladých lidí ve věku 18-30 let způsobené pandemií Covid-19. Teoretická část práce se zaměřuje …moreAbstract:
Kubátová, M. Changes in the consumer behaviour of young people in tourism due to the Covid-19 pandemic. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2021. The diploma thesis deals with the consumer behaviour of young people in tourism. The main aim of this thesis is to identify the main changes in behaviour of young people aged 18-30 years caused by the Covid-19 pandemic. The theoretical part of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 1. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
- Reader: Jana Stávková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBÁTOVÁ, Michaela. \textit{Změny ve spotřebitelském chování mladých lidí v~cestovním ruchu v~důsledku pandemie Covid-19}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/1xtaiz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Commercial Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv sociálních sítí na rozhodování spotřebitele v hotelnictví
Milana Sibgatullina -
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Chování spotřebitele na trhu s vínem v Krymské oblasti
Ganna Starovoytova -
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová -
Vliv pandemie na chování spotřebitele
Beáta Hynková -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
David Srb