Bc. Jaroslava Nováková

Bakalářská práce

Optimalizace prvků marketingového mixu ve vybrané firmě

Optimization of the marketing mix elements in the chosen company
Anotace:
Cílem práce je vyhodnocení prvků marketingového mixu a navržení doporučení pro praxi. V teoretické části bude představen marketing a jeho nástroje. V praktické části budou vyhodnoceny prvky marketingového mixu firmy na základě sekundárního a primárního výzkumu oslovujícího zákazníky. Výstupem práce jsou návrhy ke zlepšení využívání marketingových prvků dané firmy.
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the elements of the marketing mix and to propose recommendations for practice. The theoretical part will introduce marketing and its tools. In the practical part, the elements of the company's marketing mix will be evaluated on the basis of secondary and primary research addressing customers. The output of the work are proposals to improve the use of marketing elements …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/zgf4y/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management