Digitální analytika s využitím nástroje Adobe Analytics – Roman Gazárek
Roman Gazárek
Master's thesis
Digitální analytika s využitím nástroje Adobe Analytics
Digital analytics using Adobe Analytics
Anotácia:
Práce se zabývá využitím nástrojů digitální analytiky v rámci telekomunikací, konkrétně analytickými výstupy, které podporují různé úrovně manažerského rozhodování. Cílem práce je teoretické i praktické ověření přínosů digitální analytiky pro telekomunikační společnost, na kolik jsou takovéto nástroje vhodným prostředkem pro podporu rozhodování. Výstupem práce je ukázková aplikace analytického nástroje …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the use of digital analytics tools within the telecommunications industry, namely analytical outputs that support different levels of managerial decision making. The aim of the thesis is the theoretical and practical verification of the benefits of digital analytics for the telecommunication company, how much such tools are a suitable means of deci-sion support. The output …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72801
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedúci: Pavel Jašek
- Oponent: Ota Novotný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72801
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Herní analytika: Analýza hry Arma 3 a jejich modifikací
Jan Vrzal -
Webová analytika a analýza portálu it.muni.cz
Radoslava Kacová -
GDPR v digitální analytice
Miroslav Kolařík -
Produktová analytika za použití dat z Google Analytics
Tomáš Vopička -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Využití nástroje Google Analytics v prostředí knihoven veřejných vysokých škol
Alena Brožová