Psychodidaktická modifikace výuky na 1. stupni ZŠ s ohledem na žáky s Poruchou autistického spektra – Adéla ŠUPINOVÁ
Adéla ŠUPINOVÁ
Master's thesis
Psychodidaktická modifikace výuky na 1. stupni ZŠ s ohledem na žáky s Poruchou autistického spektra
Psychodidactic modification of teaching at the 1st grade of primary school with regard to pupils with autism spectrum disorders
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tematikou Poruch autistického spektra se zaměřením na žáky prvního stupně ZŠ. V úvodu teoretické části je krátce popsána periodizace lidského vývoje a vývojově psychologická charakteristika dítěte mladšího školního věku. V dalších kapitolách jsou charakterizovány jednotlivé druhy Poruch autistického spektra a jejich specifické projevy u dětí této věkové skupiny. V neposlední …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of Autism Spectrum Disorders with a focus on first grade pupils in primary school. In the introduction of the theoretical part, the periodization of human development and developmental psychological characteristics of a child of younger school age are briefly described. In the following chapters, individual types of Autism Spectrum Disorders and their specific …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PhDr. Jana Miňhová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠUPINOVÁ, Adéla. \textit{Psychodidaktická modifikace výuky na 1. stupni ZŠ s ohledem na žáky s Poruchou autistického spektra}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/1yid7e/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠUPINOVÁ, Adéla. Psychodidaktická modifikace výuky na 1. stupni ZŠ s ohledem na žáky s Poruchou autistického spektra. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ