Bc. Martin Peterka
Master's thesis
Marketing sportu - golf
The marketing of sport - golf
Abstract:
Představím vývoj golfového průmyslu ve světě a v České republice. Popíšu stávající marketingový komunikační mix běžného golfového rezortu. Počínaje výběrem komunikačních kanálů, SWOT analýzou a identifikací cílové skupiny zákazníků. Jako představitele běžného rezortu jsem zvolil průměrný golfový rezort - Prague City Golf Club. Následně navrhnu nový marketingový komunikační mix pro Prague City Golf …moreAbstract:
I will introduce the evolution of the golf industry in the world and in the Czech Republic. I will describe marketing communication mix of ordinary golf resort. I will start with selection of communication channels, SWOT analysis and identifying target group of customers. I chose Prague City Golf Club as an example of this sort of golf resort. Sequentially, I will create new marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hqao0/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2012
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: Mgr. Evžen Staněk
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Nikolas Adók -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kristýna Lorenčičová -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Šotkovská Šotkovská