Bc. Martin Peterka

Master's thesis

Marketing sportu - golf

The marketing of sport - golf
Abstract:
Představím vývoj golfového průmyslu ve světě a v České republice. Popíšu stávající marketingový komunikační mix běžného golfového rezortu. Počínaje výběrem komunikačních kanálů, SWOT analýzou a identifikací cílové skupiny zákazníků. Jako představitele běžného rezortu jsem zvolil průměrný golfový rezort - Prague City Golf Club. Následně navrhnu nový marketingový komunikační mix pro Prague City Golf …more
Abstract:
I will introduce the evolution of the golf industry in the world and in the Czech Republic. I will describe marketing communication mix of ordinary golf resort. I will start with selection of communication channels, SWOT analysis and identifying target group of customers. I chose Prague City Golf Club as an example of this sort of golf resort. Sequentially, I will create new marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2012
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: Mgr. Evžen Staněk

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní