Ing. Michal Blažek

Bakalářská práce

Vliv sociálního okolí na chování spotřebitele

Influence social surroundings on behaviour consumer
Anotace:
Sociální okolí a jeho základní definice, vzájemné působení mezi jedinci a jejich sociální motivace. Spotřebitel jako jedinec, jeho motivace. Vliv osobnosti na nákupní chování, vnímání spotřebitele. Jak se spotřebitelé chovají v jejich sociálním okolí, vliv různých referenční skupiny. Vliv společenské třídy a rozdílných kultur na spotřebitele. Průzkum jak se spotřebitelé rozhodují při koupi letní dovolené …více
Abstract:
Social surroundings and it s basic definition, mutual influence between individuals and their social motivation. Consumer like an individual and his motivation. Influence of personality to consumer behavior. How are consumers behaving in their social surroundings, influence of different referential groups. Influence of social class and different cultures to consumer. Field research how are consumers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní