Bc. Dominik Štěpánek

Master's thesis

Návrh marketingové strategie pro prodejnu s nábytkem

Design of a marketing strategy for a furniture store
Abstract:
Diplomová práce popisuje problematiku tvorby marketingové strategie vybraného podniku, jehož hlavní náplní je prodej dřevěného a čalouněného nábytku. Práce je členěna na dvě části – teoretickou část, která definuje základní marketingové pojmy, nejčastěji používané analýzy, strategie, aktuální trendy v tvorbě marketingových strategií a část praktickou, kde jsou získané informace z části teoretické aplikovány …more
Abstract:
The thesis describes the problematics of making a marketing strategy from a chosen company whose main purpose is the sale of wooden and upholstered furniture.The thesis is divided into two sections – a theoretical part which defines the basic marketing concepts, the most used analysis, strategies, current trends in designing a marketing strategy and a practical part where all the gained information …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. David Březina, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakulta