Návrh marketingové strategie pro prodejnu s nábytkem – Bc. Dominik Štěpánek
Bc. Dominik Štěpánek
Master's thesis
Návrh marketingové strategie pro prodejnu s nábytkem
Design of a marketing strategy for a furniture store
Abstract:
Diplomová práce popisuje problematiku tvorby marketingové strategie vybraného podniku, jehož hlavní náplní je prodej dřevěného a čalouněného nábytku. Práce je členěna na dvě části – teoretickou část, která definuje základní marketingové pojmy, nejčastěji používané analýzy, strategie, aktuální trendy v tvorbě marketingových strategií a část praktickou, kde jsou získané informace z části teoretické aplikovány …moreAbstract:
The thesis describes the problematics of making a marketing strategy from a chosen company whose main purpose is the sale of wooden and upholstered furniture.The thesis is divided into two sections – a theoretical part which defines the basic marketing concepts, the most used analysis, strategies, current trends in designing a marketing strategy and a practical part where all the gained information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. David Březina, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTĚPÁNEK, Dominik. \textit{Návrh marketingové strategie pro prodejnu s~nábytkem}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Forestry and Wood Technology. 2020. Available from: https://theses.cz/id/1yu6s4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakultaMendel University in Brno
Faculty of Forestry and Wood TechnologyMaster programme / field:
Furniture Engineering / Furniture Engineering
Theses on a related topic
-
Inter-company Analysis and Comparison in the Shoes Industry
Monica Sofia Silva Duarte -
Assessment of Financial Position of Selected Company by Financial Analysis Methods
Chuyue Zhang -
Integrated Approach to Company Strategic Analysis Using Modern Methods
David Braun -
Assessment of Financial Performance of Selected Company by Financial Analysis Methods
Shanghai Yue -
Financial Analysis of Selected Company
Jialei Xiong -
Financial Analysis of Selected Company
Yize Li -
Financial Analysis of Selected Company
Yan Hu -
Financial analysis of the selected company
Juraj Povinský