Marketingová strategie a komunikace skandinávských filmů v ČR – Tereza Mohauptová
Tereza Mohauptová
Diplomová práce
Marketingová strategie a komunikace skandinávských filmů v ČR
Marketing Strategy and Communication of Scandinavian films in the Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie a komunikace skandinávských filmů v České republice. Podává ucelený pohled na filmografii severských států, možnosti propagace a její následnou distribuci na českému trhu. V úvodní kapitole je osvětleno téma vývoje a formování historie filmové tvorby severských zemí, jako je Norsko, Švédsko, Finsko, Island a Dánsko, v návaznosti na významné …víceAbstract:
This Master thesis deals with the analysis of marketing strategy and communication of Scandinavian films in the Czech Republic. It provides a comprehensive view of the Nordic countries' filmography, the possibilities of its promotion and its subsequent distribution on the Czech market. The introductory page clarifies the theme of development and shaping of the filmmaking history of the Nordic countries …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77594
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Jan Hanzlík
- Oponent: Markéta Dianová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77594
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Assessment of the financial position and performance of the company O2 operating in the telecommunications industry in the Czech Republic
Weiheng Rao -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
Possibilities of Solving Unemployment - The Comparison between the Czech Republic and China. The Impact on HR in the Corporate Practice.
Xinxin Liu -
The democratization process in the Czech Republic in the 90s
Tereza Rebecca Hoblik -
The development of the Women Rights local group, the proFem case, during the Czech Republic process of ascension to the EU
Alexia Klie Tojal De Almeida -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Movie-induced tourism. Analysis of benefits and challenges for destination marketing and development
Daria Kireeva