Analýzy míry využití sítí sociálních sítí a internetové gastronomie v cukrárně CUPCAKEKÁRNA – Kristýna Kratochvílová
Kristýna Kratochvílová
Bakalářská práce
Analýzy míry využití sítí sociálních sítí a internetové gastronomie v cukrárně CUPCAKEKÁRNA
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza míry využití sociálních sítí a internetové gastronomie v cukrárně CUPCAKEKÁRNA. A návrh dalšího směru propagace v online prostředí. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení pojmů z oblasti online marketingu a sociologii jídla. Při vymezení nejdůležitějších online marketingových nástrojů, byly zdůrazněny klady a zápory při jejich používání. Druhá analytická část …víceAbstract:
The aim of the thesis is proposal and analysis of use social network and online gastronomy in cake shop called CUPCAKEKÁRNA. In Theoretical part is focused of definitions from the online marketing and sociology of the food. In the definition of the most important online marketing things, was emphasises the strenghts and the weaknesses and using these things. The second part of the analytical part is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/1z0yj7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Gastronomie, hotelnictví a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v cestovním ruchu: analýza vybraného příkladu
Safonkina Safonkina -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Monika Moringová -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Barbora Olenočinová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Lukášková, E.
29. 4. 2019