Komunikační strategie recyklace a sběru lahví – Lenka Slavinská
Lenka Slavinská
Diplomová práce
Komunikační strategie recyklace a sběru lahví
Communication strategy of recycling and collecting bottles
Anotace:
Diplomová práce se zabývá komunikací v oblasti společenské odpovědnosti firem (CSR). Klade si za cíl analyzovat vztah mezi marketingovou komunikací a CSR a zhodnotit, jaké nástroje komunikačního mixu jsou pro komunikaci CSR a zejména komunikaci recyklace vhodné. Dotýká se problematiky obalu v marketingu, recyklace, sběru a třídění odpadů a udržitelného rozvoje. Teoretické poznatky jsou aplikovány na …víceAbstract:
This thesis deals with communication in the field of Corporate Social Responsibility (CSR). It aims to analyse the relationship between marketing communication and CSR and to evaluate which tools of the communication mix are suitable for the communication of CSR and especially for the communication of recycling. It also deals with the fields of packaging in marketing, recycling, collecting and sorting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15521
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2009
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Roman Šiser
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15521
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Porovnání postupů v corporate social responsibility reportingu
Markéta Kleinová -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić