Positioning České republiky na australském trhu – Daniela-Nadia CLARK
Daniela-Nadia CLARK
Bakalářská práce
Positioning České republiky na australském trhu
Positioning of the Czech republic within the Australian market
Anotace:
Australané jsou specifickým národem. Kromě domácího cestovního ruchu Australané často uskutečňují cesty do Indonésie, v Evropě do Velké Británie. Při návštěvě Velké Británie rádi objevují a poznávají i ostatní země Evropy. Proč tedy nezavítat do České republiky? Cílem této bakalářské práce bylo vytyčit návrhy, které povedou k vylepšení pozice na trhu a efektivnějšímu oslovení této cílové skupiny. K …víceAbstract:
Australians are a specific nation. In addition to domestic tourism, australians often enjoy trips to Indonesia or Great Britain when visiting Europe. Then why not visitng the Czech Republic? The main aim of this thesis is to propose measures, which could conduct in a better position on the market and more effective addressing of this target segment. Several partial objectives contributed in successfull …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CLARK, Daniela-Nadia. Positioning České republiky na australském trhu. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Vliv činnosti České centrály cestovního ruchu-CzechTourism na výkonové a kapacitní ukazatele cestovního ruchu
Myroslava Rusnak -
Analýza marketingových aktivit České centrály cestovního ruchu - CzechTourism
Filip Červený -
Analýza zahraničních zastoupení CzechTourism a jejich přínos pro cestovní ruch České republiky
Petra Gaierová -
Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism a její působení v zemích Latinské Ameriky
Iveta ŠKRLETOVÁ -
Význam folklorních festivalů pro cestovní ruch / úloha Folklorního sdružení ČR
Pavlína Drlíčková -
Dopady pandemie COVID 19 na cestovní ruch (ve vybraném území)
Markéta Rydvalová -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Cestovní ruch v regionálních orgánech státní správy
Michaela Dostálková