Mobilní marketing a možnosti jeho využití v prostředí malých a středních firem – Bc. Lucie CHMAROVÁ
Bc. Lucie CHMAROVÁ
Master's thesis
Mobilní marketing a možnosti jeho využití v prostředí malých a středních firem
Mobile marketing and possibilities of its usage in the environment of small and medium enterprises
Abstract:
Mobilní marketing, jako nové médium, zaujal mediální odborníky a vyvolal vysoká očekávání i při svém vstupu na trh v ČR. V průběhu času se díky praxi ukazuje, že mobilní marketing je efektivní komunikační nástroj, pokud je používán relevantně a cíleně, jak ukazují případové studie zařazené do této diplomové práce na formátu klasických reklamních SMS. Diplomová práce popisuje nabídku produktů mobilního …moreAbstract:
Mobile marketing as a new media type, attracted attention of media experts and caused big expectations when entering on the Czech market as well. It was proved over time through practice that mobile marketing is an effective media tool, when used relevantly and targeted as proved in case studies of standard adverts in SMS included in this thesis. Dissertation describes mobile marketing products mainly …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
18526
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHMAROVÁ, Lucie. \textit{Mobilní marketing a možnosti jeho využití v prostředí malých a středních firem}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/1zdkhf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CHMAROVÁ, Lucie. Mobilní marketing a možnosti jeho využití v prostředí malých a středních firem. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Monika Slavíková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb
Michal Plaček -
Využití podpory prodeje v podmínkách malého penzionu
Natálie Bolfová -
Možnosti podpory a zvýšení prodeje u malé/rodinné firmy
Zuzana Kuběnková -
Možnosti podpory a zvýšení prodeje u malé/rodinné firmy
Michael Vecheta -
Podpora prodeje potravin v různých typech maloobchodních provozoven
Monika Dytrichová -
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
Jiří Mařík -
Návrh a realizace informačního systému pro podporu malých a středních firem věnujících se instalaci PZTS a CCTV
Lukáš Drozd