Mobilní marketing a možnosti jeho využití v prostředí malých a středních firem – Bc. Lucie CHMAROVÁ
Bc. Lucie CHMAROVÁ
Diplomová práce
Mobilní marketing a možnosti jeho využití v prostředí malých a středních firem
Mobile marketing and possibilities of its usage in the environment of small and medium enterprises
Anotace:
Mobilní marketing, jako nové médium, zaujal mediální odborníky a vyvolal vysoká očekávání i při svém vstupu na trh v ČR. V průběhu času se díky praxi ukazuje, že mobilní marketing je efektivní komunikační nástroj, pokud je používán relevantně a cíleně, jak ukazují případové studie zařazené do této diplomové práce na formátu klasických reklamních SMS. Diplomová práce popisuje nabídku produktů mobilního …víceAbstract:
Mobile marketing as a new media type, attracted attention of media experts and caused big expectations when entering on the Czech market as well. It was proved over time through practice that mobile marketing is an effective media tool, when used relevantly and targeted as proved in case studies of standard adverts in SMS included in this thesis. Dissertation describes mobile marketing products mainly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18526
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHMAROVÁ, Lucie. \textit{Mobilní marketing a možnosti jeho využití v prostředí malých a středních firem}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/1zdkhf/.
Jak správně citovat práci
CHMAROVÁ, Lucie. Mobilní marketing a možnosti jeho využití v prostředí malých a středních firem. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Monika Slavíková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb
Michal Plaček -
Využití podpory prodeje v podmínkách malého penzionu
Natálie Bolfová -
Možnosti podpory a zvýšení prodeje u malé/rodinné firmy
Michael Vecheta -
Možnosti podpory a zvýšení prodeje u malé/rodinné firmy
Zuzana Kuběnková -
Podpora prodeje potravin v různých typech maloobchodních provozoven
Monika Dytrichová -
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
Jiří Mařík -
Návrh a realizace informačního systému pro podporu malých a středních firem věnujících se instalaci PZTS a CCTV
Lukáš Drozd