Komunikační strategie tiskového mluvčího – Bc. Marcela Svobodová
Bc. Marcela Svobodová
Diplomová práce
Komunikační strategie tiskového mluvčího
Communication Strategies of Press Spokesperson
Anotace:
Diplomová práce Komunikační strategie tiskového mluvčího se v teoretické i empirické rovině zabývá problematikou spojenou s komunikací tiskových mluvčích, analyzuje, popisuje a charakterizuje způsob práce tiskového mluvčího a komunikační kanály, jež ke své práci mluvčí využívá. Předkládá sumu těchto komunikačních strategií a na jejím základě vytvořenou typologii mluvčích dle užívaných strategií ve …víceAbstract:
The thesis Communication Strategies of Press Spokesperson in the theoretical and empirical level deals with issues related to communications spokespersons, analyzes, describes and characterizes the way how a press spokesperson works and shows communication channels that he uses. It presents the sum of these communication strategies and on that basis created typology of strategies used by speakers in …víceKlíčová slova
Tiskový mluvčí komunikace komunikační strategie komunikační kanály médium žurnalistika novinář public relations (PR) aktivní PR reaktivní PR krizová komunikace výzkumná práce Spokesperson communication communication strategy communication channels media journalism journalist public relations active PR reactive PR crisis communication research work
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wkvr7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Lenka Waschková Císařová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Rudolf Burgr, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
Evaluation of Marketing Communication Channels of Toyota Czech Republic
Petra Jílková -
Measurement of multi-antenna communication channels - study of upper bound channel capacity based on eigenvalue decomposition
Tomáš Janák -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák