BcA. Petra Koutná
Master's thesis
Grafický design ve výstavnictví
Exhibition Graphic Design
Abstract:
Teoretická část diplomové práce se zabývá fenoménem světových výstav EXPO, jejich propagací a vizuálním řešením. Seznamuje čtenáře se základními fakty a stručnou historií. Analyzuje vývoj jednotlivých ročníků v 21. století, zkoumá podobu a nástroje vizuální propagace popisovaných výstav, ale také České republiky jakožto vystavovatele. Další část se zaobírá problematikou v souvislosti s probíhajícími …moreAbstract:
The theoretical part of the thesis deals with promotion, visual solution and phenomenon of the World's fairs. It acquaints the reader with the basic facts and brief history. It analyzes the development of each World's fairs of the 21st century, explores the form and the visual propagation tools of described world exhibitions, but also the Czech Republic as the exhibitors. The next part deals with issue …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014
Accessible from:: 16. 5. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Koutná, Petra. Grafický design ve výstavnictví. Zlín, 2014. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Graphic Design
Theses on a related topic
-
Alternativní návrh českého pavilónu na výstavě EXPO 2010
Martin Florián -
Zvláštnosti podnikatelského prostředí města Šanghaj s přihlédnutím ke Světové výstavě EXPO 2010
Martin Šimůnek -
EXPO 2010 Shanghai se zaměřením na účast České a Slovenské republiky
Kamila MENŠÍKOVÁ -
EXPO a komunikační strategie ČR
Ivana MACHOŇOVÁ -
Význam světových výstav Expo pro prezentaci České republiky.
Barbora Nechanická -
Účast na světové výstavě Expo jako obchodní strategie
Adéla Juhasová -
Vizuální styl rodinného vinařství
Kateřina Švrčková -
Jednotný vizuální styl - Sportovní sdružení Žďárská liga mistrů
Lucie Vráblová