Tereza Kaprálová

Master's thesis

Vnímání značky Vichy mladými spotřebiteli

Vichy brand perception by young consumers
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je analyzovat vnímání značky Vichy mladými českými spotřebitelkami. Práce rovněž porovnává vnímání Vichy a konkurenčních dermokosmetických značek. Jako zdroj pro zhodnocení vnímání značky Vichy využívá práce vlastního dotazníkového výzkumu autorky a následné focus group. Na základě zjištění postojů a preferencí je vytvořeno doporučení pro značku, které obsahuje rady, na co …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the perception of the Vichy brand by young Czech consumers. The perception of Vichy and competing dermocosmetic brands is compared. As a source for assessing Vichy brand perception, author's questionnaire research and a focus group are used. Based on the analyzed attitudes and preferences, a recommendation for the brand is prepared. This recommendation emphasizes …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2019
  • Vedúci: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78671