Liběna FLORIÁNOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace chráněné dílny

The analysis of a marketing communication of a protected workshop
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o analýze marketingové komunikace chráněné dílny. Práce popisuje nejen pojmy a legislativu spojenou se zaměstnáváním zdravotně postižených osob v chráněných dílnách, ale také dotazováním zjišťuji, jaká je marketingová komunikace chráněných dílen, zda lze tento způsob podnikání samofinancovat, nebo je zde nezbytná dotace od státních institucí či nadací. V teoretické části …více
Abstract:
The bachelor´s thesis analyses the marketing communication of a protected workshop. The work not only describes relevant words and legislation associated with employment of disabled persons in the protected workshops, but also, by questioning it probes of what form the marketing communication of the protected workshop is, if such a kind of an enterprise can be self-financed or if there is a necessity …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FLORIÁNOVÁ, Liběna. Analýza marketingové komunikace chráněné dílny. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 31. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta