Alžběta Beranová

Diplomová práce

Uvedení nového produktu na trh

New product launch
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na uvedení nového produktu na trh. Cílem této práce je zjistit znalost značky po dvou letech od uvedení produktu na trh, vnímání a spotřebitelské preference a na základě analýzy marketingové strategie zhodnotit její úspěšnost a navrhnout doporučení. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. První část je věnována rešerši literatury zabývající se marketingem, uvedením nového …více
Abstract:
The thesis focuses on the launch of a new product on the market. The aim of this thesis is to find out the brand awareness after two years of the product launch, perception and consumer preferences and on the basis of the analysis of the marketing strategy to evaluate its success and propose recommendations. The thesis is divided into four main parts. The first part is devoted to literature review …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
  • Vedoucí: Jitka Volfová
  • Oponent: Kamila Matysová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85709