Krize sociální identity vysokoškolského studenta v období pandemie Covid-19 – Bc. Gabriela Čumová
Bc. Gabriela Čumová
Bachelor's thesis
Krize sociální identity vysokoškolského studenta v období pandemie Covid-19
The social identity crisis of higher education student during COVID-19 pandemic
Anotácia:
Bakalářská práce „Krize sociální identity vysokoškolského studenta v období pande-mie Covid-19“ se zabývá zkoumáním problematiky proměny sociální identity během koronavirové krize očima vysokoškolských studentů. Cílem této práce je prozkoumat vnímání proměny sociálních vztahů uvnitř sociálních identit studentů. Teoretická fáze se věnuje procesu formování lidské identity. V empirické části se zabýváme …viacAbstract:
The bachelor's thesis "Crisis of social identity of a university student during the Covid-19 pandemic" deals with the examination of the issue of the transformation of social identity during the coronavirus crisis through the eyes of university students. The aim of this thesis is to explore the perception of the transformation of social relationships within students' social identities. The theoretical …viacKľúčové slová
akademická identita Covid-19 digitální technologie distanční výuka identita krize mezilidské vztahy sociální identita sociální opora vysokoškolský student academic identity Digital technology distance learning identity crisis interpersonal relations social identity social support university student
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ligg9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
- Vedúci: Mgr. Katarína Rozvadská
- Oponent: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Education / Social Education and Counselling
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Academic Motivation in Self-Regulated Learning of University Students in Connection with Perceived Academic Performance
Monika Řičicová -
Hledání identity přes mezilidské vztahy v románech L' Ingratitude a Les Lettres chinoises Ying Chenové
Terezie Jenišová -
Educational methods applied in teaching English at lower secondary schools to Roma pupils during distance learning
Petra Faktorová -
Sociální identita slyšících dětí neslyšících rodičů
Natalie Haltufová -
Sociální identita mužů v prarodičovství
Eliška Michlíčková -
The Potential of Virtual Reality to Support Social Presence in Distance Education
Simona Kramosilová