Veronika VANĚČKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová analýza Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves

Marketing analysis of the Spa Sirnaté lázně Ostrožská Nová Ves
Anotace:
Předkládaná práce se zabývá způsoby zkvalitnění marketingové komunikace a nabídky samopláteckých léčebných programů, které jsou důležitou, ale zatím ne příliš obsáhlou součástí pobytů v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves. Doposud převažuje v lázních komplexní lázeňská péče. Sirnaté lázně jsou tedy závislé především na zdravotních pojišťovnách a platbách od nich. Clem je pokud možno vytvořit a nabídnout …více
Abstract:
This work deals with ways of improving the quality of marketing communication at the Sulphur Spas Ostrožka Nová Ves and to extend the range of self-pay treatments offered which, although important, have so far not been a significant part of residential stays here. Until now the spa has been predominantly concerned with a complex of spa treatments and has been dependent, above all, on payments from …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2010
Identifikátor: 15548

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VANĚČKOVÁ, Veronika. Marketingová analýza Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves . Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2030

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe