Marketingová analýza Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves – Veronika VANĚČKOVÁ
Veronika VANĚČKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová analýza Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves
Marketing analysis of the Spa Sirnaté lázně Ostrožská Nová Ves
Anotácia:
Předkládaná práce se zabývá způsoby zkvalitnění marketingové komunikace a nabídky samopláteckých léčebných programů, které jsou důležitou, ale zatím ne příliš obsáhlou součástí pobytů v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves. Doposud převažuje v lázních komplexní lázeňská péče. Sirnaté lázně jsou tedy závislé především na zdravotních pojišťovnách a platbách od nich. Clem je pokud možno vytvořit a nabídnout …viacAbstract:
This work deals with ways of improving the quality of marketing communication at the Sulphur Spas Ostrožka Nová Ves and to extend the range of self-pay treatments offered which, although important, have so far not been a significant part of residential stays here. Until now the spa has been predominantly concerned with a complex of spa treatments and has been dependent, above all, on payments from …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2010
Identifikátor:
15548
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VANĚČKOVÁ, Veronika. Marketingová analýza Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves . Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2030
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Logistics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Projekt marketingového plánování v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves, s.r.o.
Barbora Kerbrová -
Turistický potenciál Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves
Martina Durďáková -
Postavenie Zoo Spišská Nová Ves v regióne Spiš z pohľadu cestovného ruchu
Matej Smik -
Projekt marketingového plánování v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves, s.r.o.
Barbora Kerbrová -
Turistický potenciál Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves
Martina Durďáková -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal