Nelegální šíření digitálního obsahu v rámci českého hudebního trhu – Bc. Klára Šišková
Bc. Klára Šišková
Master's thesis
Nelegální šíření digitálního obsahu v rámci českého hudebního trhu
Illegal Distribution of Digital Content Within the Czech Music Market
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na téma, které spadá do marketingu zábavního průmyslu, konkrétně týkajícího se nelegálního šíření a stahování hudebního obsahu na internetu v České republice. Podstatnou částí je vypracování teoretického základu, který se dotýká o témata jako je digitální hudba, nákupní chování spotřebitelů na internetu a pirátské chování na českém hudebním trhu. Praktická část má za úkol …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on a topic which falls within the scope of marketing in the entertainment industry. Specifically, it deals with the illegal distribution and downloading of music content on the internet in the Czech Republic. A substantial part of this thesis constitutes of a theoretical background which touches upon themes like digital music, consumers' buying behavior on the internet and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIŠKOVÁ, Klára. \textit{Nelegální šíření digitálního obsahu v rámci českého hudebního trhu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/20kamu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šišková, Klára. Nelegální šíření digitálního obsahu v rámci českého hudebního trhu. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Influencer marketing - cross-cultural study
Tuan Vu Dao -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010
Veronika Hejlová -
Event marketing jako nástroj pro prezentaci značky
Johanka Beránková -
Vlivy globalizace na hudební průmysl v oblasti populární hudby. Digitální distibuce a nezávislé hudební labely.
Šimon Martínek -
Procesní management malých hudebních vydavatelství
Michaela Bóková -
E-komerce a sociální komerce jako inovativní obchodní model hudebního vydavatelství
Josef Vágner -
Změny v hudebním průmyslu způsobené rozvojem digitální distribuce
Marek Lis