Komparace firemní kultury na příkladu České pošty a Slovenské pošty – Jana Strolená
Jana Strolená
Bakalářská práce
Komparace firemní kultury na příkladu České pošty a Slovenské pošty
Comparison of the organizational culture on the example of Česká pošta and Slovenská pošta.
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na firemní kulturu ve společnostech Česká pošta, s.p. a Slovenská pošta, a.s. Soustředí se na vymezení důležitých pojmů v oblasti kultury a na následné popsání jednotlivých prvků firemní kultury, které jsou dále rozvedeny na názorných případech v poštovních podnicích. Tato práce má za cíl porovnat obě firemní kultury a v případě České pošty také na základě dotazníku …víceAbstract:
This bachelor thesis is concentrated on the organizational culture in the companies Česká pošta, s.p. and Slovenská pošta, a.s. It is focused in the definitions of important concepts in the sphere of culture and in the subsequent description of particular elements of organizational culture, which are specified in descriptive cases of the post companies. This bachelor thesis has an aim to compare organizational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21833
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Václav Beníšek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21833
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Organizational culture and new generations
Patrik Skorzinski -
Organizational Culture of Mars Czech Republic
Zuzana Zápotocká -
ORGANIZATIONAL CULTURE, ITS TRANSFER AND INFLUENCE ON HUMAN CAPITAL MANAGEMENT IN THE CZECH REPUBLIC (RETAILING CASE STUDY)
Lenka Šústová -
Post post-internet: Mapování vývoje české umělecké scény
Veronika Sellnerová -
Prime time u vybraných členů českého post-televizního publika: Kvalitativní studie
Aneta Daňková -
Reflexe českého post-internetového umění
Veronika Sellnerová -
Analyse der unternehmensexternen Kommunikation am Beispiel der Firmen Česká pošta, s. p. und Deutsche Post AG
Mária HELLEBRANDOVÁ -
POST-GRAFFITI: PROLÍNÁNÍ MALÍŘSTVÍ A GRAFFITI NEJEN V SOUČASNÉ ČESKÉ MALBĚ
Richard DRAŽAN