Návrh UX/UI aplikace na přehrávání hudby z pohledu psychologie a sémiotiky – Šimon Šubík
Šimon Šubík
Bachelor's thesis
Návrh UX/UI aplikace na přehrávání hudby z pohledu psychologie a sémiotiky
UX/UI design of a music player application from the perspective of psychology and semiotics
Abstract:
Předložená práce se zabývá pravidly pro design uživatelsky přívětivé mobilní aplikace a jejich praktickým využitím při tvorbě aplikace na přehrávání hudby. V první části se definují pravidla, které vycházejí z obecné interakce člověk-počítač. Ve druhé části se definují pravidla založená na psychologii barev, behaviorální psychologii a sémiotice. Barvy mají velký vliv na lidskou psychiku a mohou ovlivnit …moreAbstract:
The presented work deals with rules for designing user-friendly mobile applications and their practical utilization in creating a music playback application. The first part defines rules that stem from general human-computer interaction. The second part defines rules based on color psychology, behavioral psychology, and semiotics. Colors have a significant impact on the human psyche and can influence …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89571
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2023
- Supervisor: Tomáš Sigmund
- Reader: Filip Vencovský
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89571
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Tvorba webových aplikací s využitím HTML5 a CSS3 se zaměřením na přehrávání videa
Lukáš Němec -
Interaktivní e-learningová aplikace pro podporu hudební nauky na ZŠ
Michal Fíbek -
Kulturní diverzita a psychologie v mezinárodním webdesignu: strategie pro zvýšení UX efektivity a konverzí pro německý web
Tereza Hortová -
Fotografie a psychologie barev: Jak různé barvy ve fotografiích ovlivňují naše emoce a chování a jak ovlivňují naše vnímání obrazu?
Marina BIDA -
Psychologie barev
Dominik NOVÁK -
Psychologický rozměr barev jako součást efektivního marketingu
Zabrucká Zabrucká -
Vnímání barev v oděvu
Žofie Soldánová -
Vliv barev a jeho využití v marketingu
Tereza Šulitková