Science centrum jako součást vzdělávacího systému v České republice – Mgr. Roman CHVÁTAL
Mgr. Roman CHVÁTAL
Disertační práce
Science centrum jako součást vzdělávacího systému v České republice
Science centrum as part of the education system in the Czech Republic
Anotace:
Disertační práce se zabývá vlivem science center na český vzdělávací systém. Práce hodnotí jejich přínos především v oblasti spolupráce mezi učiteli a zaměstnanci science center, ale také mezi science centry a akademickým prostředím. V teoretických kapitolách je téma zasazeno do kontextu českého vzdělávacího systému s důrazem na celoživotní učení a neformální vzdělávání. Praktická část se soustředí …víceAbstract:
The dissertation examines the impact of science centres on the Czech education system, focusing on their role in facilitating cooperation between teachers, science centre staff, and the academic community. Theoretical chapters contextualize the topic within the Czech education system, emphasizing lifelong learning and non-formal education. The practical part investigates teachers' attitudes, motivations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. RNDr. Roman Kubínek, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHVÁTAL, Roman. Science centrum jako součást vzdělávacího systému v České republice. Olomouc, 2024. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaDoktorský studijní program / obor:
Fyzika / Didaktika fyziky
Práce na příbuzné téma
-
Subjektivní teorie řídící jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů
Petr Koubek -
Srovnání míry humanismu a kreativity a jejich vzájemný vztah u učitelů základních škol se zaměřením na digitální technologie a učitelů klasické základní školy
Martina Keratová -
Rozdíl ve vnímání úlohy asistenta pedagoga u praktikujících učitelů a studentů - budoucích učitelů
Barbora SKALICKÁ -
Pohybová aktivita učitelů tělesné výchovy a učitelů jiných předmětu: komparační studie s využitím pedometrů
Martin RYBKA -
Profese učitele 1. stupně ZŠ z pohledu učitelů a veřejnosti
Kateřina Kynická -
Problémové vztahy mezi učiteli a rodiči žáků prvního stupně základní školy očima učitelů
Žďárská Žďárská -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel
Název
Vložil
Vloženo
Práva