Barbora SKALICKÁ

Bakalářská práce

Rozdíl ve vnímání úlohy asistenta pedagoga u praktikujících učitelů a studentů - budoucích učitelů

The difference in the perception of the role of a teaching assistant for practicing teachers and students - future teachers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vnímáním role asistenta pedagoga ve třídě pohledem praktikujících učitelů a studentů - budoucích učitelů. Cílem práce je porovnat tyto dvě skupiny respondentů a zjistit jejich pohled na roli asistenta pedagoga ve třídě. Teoretická část je zaměřena na odbornější informace k tématu asistenta pedagoga, k jeho osobnostním a kvalifikačním předpokladům, jeho náplní práce, právními …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the perception of the role of a teaching assistant in the classroom from the point of view of practicing teachers and students - future teachers. The aim of this work is to compare these two groups of respondents and find out their view on the role of a teaching assistant in the classroom. The theoretical part is focused on more professional information on the topic of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jaroslav Říčan, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SKALICKÁ, Barbora. Rozdíl ve vnímání úlohy asistenta pedagoga u praktikujících učitelů a studentů - budoucích učitelů. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence