Science centrum jako součást vzdělávacího systému v České republice – Mgr. Roman CHVÁTAL
Mgr. Roman CHVÁTAL
Doctoral thesis
Science centrum jako součást vzdělávacího systému v České republice
Science centrum as part of the education system in the Czech Republic
Abstract:
Disertační práce se zabývá vlivem science center na český vzdělávací systém. Práce hodnotí jejich přínos především v oblasti spolupráce mezi učiteli a zaměstnanci science center, ale také mezi science centry a akademickým prostředím. V teoretických kapitolách je téma zasazeno do kontextu českého vzdělávacího systému s důrazem na celoživotní učení a neformální vzdělávání. Praktická část se soustředí …moreAbstract:
The dissertation examines the impact of science centres on the Czech education system, focusing on their role in facilitating cooperation between teachers, science centre staff, and the academic community. Theoretical chapters contextualize the topic within the Czech education system, emphasizing lifelong learning and non-formal education. The practical part investigates teachers' attitudes, motivations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 6. 2024
Thesis defence
- Supervisor: doc. RNDr. Roman Kubínek, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHVÁTAL, Roman. \textit{Science centrum jako součást vzdělávacího systému v České republice}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Science. 2024. Available from: https://theses.cz/id/20t2tu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CHVÁTAL, Roman. Science centrum jako součást vzdělávacího systému v České republice. Olomouc, 2024. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ScienceDoctoral programme / field:
Physics / Didactics of Physics
Theses on a related topic
-
Subjektivní teorie řídící jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů
Petr Koubek -
Srovnání míry humanismu a kreativity a jejich vzájemný vztah u učitelů základních škol se zaměřením na digitální technologie a učitelů klasické základní školy
Martina Keratová -
Rozdíl ve vnímání úlohy asistenta pedagoga u praktikujících učitelů a studentů - budoucích učitelů
Barbora SKALICKÁ -
Pohybová aktivita učitelů tělesné výchovy a učitelů jiných předmětu: komparační studie s využitím pedometrů
Martin RYBKA -
Profese učitele 1. stupně ZŠ z pohledu učitelů a veřejnosti
Kateřina Kynická -
Problémové vztahy mezi učiteli a rodiči žáků prvního stupně základní školy očima učitelů
Žďárská Žďárská -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights