Kateřina Macháňová

Bakalářská práce

Kvalita služeb hotelu Centrum v kontextu společenské odpovědnosti

Quality of services at Hotel Centrum in context of social responsibility
Anotace:
Macháňová, K. Kvalita služeb Hotelu Centrum v kontextu společenské odpověd-nosti. Bakalářská práce. Brno, 2018.Bakalářská práce je zaměřena na hodnocení kvality služeb Hotelu Centrum v Hranicích. Cílem práce je vytvoření návrhů pro zvýšení kvality služeb a konku-renceschopnosti zařízení na trhu s ohledem na společenskou odpovědnost firem. V práci bylo využito řízeného rozhovoru k zjištění CSR aktivit …více
Abstract:
Macháňová, K. Quality of services at Hotel Centrum in context of social responsi-bility. Bachelor thesis. Brno, 2018.The bachelor thesis is oriented on the quality evaluation of the services in Hotel Centrum in Hranice. The goal of this thesis is to create a suggestion which would increase the quality of services and competitiveness on the market, taking in-to account the corporate social responsibility …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Renata Skýpalová, Ph.D.
  • Oponent: Monika Vencourová, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta