Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti – Ing. Tomáš Hajíček
Ing. Tomáš Hajíček
Bachelor's thesis
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Effective segmentation of customers portfolio in connection with given company goals. Prospect segmentation criteria and its priorities according to company’s vision
Abstract:
Segmentace potenciálních zákazníků je velice důležitá činnost každé organizace, která provozuje své podnikatelské aktivity v různých zemích světa. Na trhu fungují určité druhy segmentů a každý z nich má mnoho potenciálních zákazníků a je pouze na organizaci, zda určí správný segment a vytvoří podmínky pro potenciální zákazníky. V této bakalářské práci analyzuji různé druhy segmentace, která určuje …moreAbstract:
The segmentation of potential clients is a very important activity in each organisation which operates its business activities throughout the various countries of the world. Certain types of segments function on the market and each has many potential clients and it is only up to the organisation as to whether it states the correct segment and creates conditions for possible clients. In this Bachelor …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ma749/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAJÍČEK, Tomáš. \textit{Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/20ya9l/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Liliana Kopicová -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Romana Píchová -
A Competitiveness Analysis of a Czech Shopping Centre
Nikola Kameníková -
Financial analysis of a chosen firm
Anca-Ioana Mos -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Ivan Prokhorov -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Michaela Marčanová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků
Alima Sultanbayeva -
Analýza marketingového mixu - případová studie
Zdeněk Kuneš