Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti – Ing. Tomáš Hajíček
Ing. Tomáš Hajíček
Bakalářská práce
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Effective segmentation of customers portfolio in connection with given company goals. Prospect segmentation criteria and its priorities according to company’s vision
Anotace:
Segmentace potenciálních zákazníků je velice důležitá činnost každé organizace, která provozuje své podnikatelské aktivity v různých zemích světa. Na trhu fungují určité druhy segmentů a každý z nich má mnoho potenciálních zákazníků a je pouze na organizaci, zda určí správný segment a vytvoří podmínky pro potenciální zákazníky. V této bakalářské práci analyzuji různé druhy segmentace, která určuje …víceAbstract:
The segmentation of potential clients is a very important activity in each organisation which operates its business activities throughout the various countries of the world. Certain types of segments function on the market and each has many potential clients and it is only up to the organisation as to whether it states the correct segment and creates conditions for possible clients. In this Bachelor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ma749/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAJÍČEK, Tomáš. \textit{Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/20ya9l/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Liliana Kopicová -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Romana Píchová -
A Competitiveness Analysis of a Czech Shopping Centre
Nikola Kameníková -
Financial analysis of a chosen firm
Anca-Ioana Mos -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Ivan Prokhorov -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Michaela Marčanová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků
Alima Sultanbayeva -
Analýza marketingového mixu - případová studie
Zdeněk Kuneš