Specifika využívání metod aktivizující výuky při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Hana Holečková
Bc. Hana Holečková
Master's thesis
Specifika využívání metod aktivizující výuky při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Specifics of activating teaching methods to use when working with pupils with special educational needs
Abstract:
Diplomová práce s názvem Specifika využívání metod aktivizující výuky při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami je zaměřena na výuku odborných předmětů na střední škole. Teoretická část pojednává o přístupu k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami, věnuje se tvořivosti a aktivitě v edukačním procesu a popisuje výukové metody. Praktická část vychází z průzkumu mezi učiteli tří středních …moreAbstract:
The diploma thesis titled "The use of student-activating teaching methods when working with pupils with special educational needs" is focused on the teaching of vocational subjects at secondary schools. The theoretical part discusses the approach to pupils with special educational needs, describes creativity and activity in the educational process as well as the teaching methods. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zk7el/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2013
- Supervisor: Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.
- Reader: Mgr. Renáta Bednárová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLEČKOVÁ, Hana. \textit{Specifika využívání metod aktivizující výuky při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/21jv0z/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Speciální pedagogika pro učitele středních škol
Theses on a related topic
-
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ
Dominika Vlčková -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová