Tereza Vašátková

Diplomová práce

Hodnocení marketingové strategie společnosti damejidlo.cz s.r.o.

Evaluation of the marketing strategy of the company Dáme jídlo s.r.o.
Anotace:
Cílem diplomové práce „Hodnocení marketingové strategie společnosti Dáme jídlo s.r.o.“ je zhodnotit marketingovou strategii společnosti Dáme jídlo s.r.o. a navrhnout doporučení na změny v její strategii. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá vysvětlením a popisem marketingového mixu, marketingové strategie a marketingové a komerční komunikace, kde je zaměřena pozornost …více
Abstract:
The aim of the thesis "Evaluation of the marketing strategy of the company Dáme jídlo s.r.o." is to evaluate the marketing strategy of Dáme jídlo s.r.o. and to propose recommendations for changes in its strategy. The thesis consists of theoretical part and practical part. The theoretical part deals with the explanation and description of the marketing mix, marketing strategy and marketing and commercial …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Tomáš Sadílek
  • Oponent: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89092

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod