Tereza Vašátková

Master's thesis

Hodnocení marketingové strategie společnosti damejidlo.cz s.r.o.

Evaluation of the marketing strategy of the company Dáme jídlo s.r.o.
Abstract:
Cílem diplomové práce „Hodnocení marketingové strategie společnosti Dáme jídlo s.r.o.“ je zhodnotit marketingovou strategii společnosti Dáme jídlo s.r.o. a navrhnout doporučení na změny v její strategii. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá vysvětlením a popisem marketingového mixu, marketingové strategie a marketingové a komerční komunikace, kde je zaměřena pozornost …more
Abstract:
The aim of the thesis "Evaluation of the marketing strategy of the company Dáme jídlo s.r.o." is to evaluate the marketing strategy of Dáme jídlo s.r.o. and to propose recommendations for changes in its strategy. The thesis consists of theoretical part and practical part. The theoretical part deals with the explanation and description of the marketing mix, marketing strategy and marketing and commercial …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2023
  • Supervisor: Tomáš Sadílek
  • Reader: Milan Postler

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89092