Marketingová stratégia spoločnosti Linet Group SE na čínskom trhu – Peter Sunega
Peter Sunega
Master's thesis
Marketingová stratégia spoločnosti Linet Group SE na čínskom trhu
Marketingová stratégia spoločnosti Linet Group SE na čínskom trhu
Abstract:
Cílem práce je porovnání marketingu společnosti vyrábějící zdravotnickou techniku na evropském a čínském trhu. Po teoretické části popisující nástroje analyzující mikro a makro prostředí se práce v praktické části zaměřuje na představení analyzované společnosti a na představení čínského a hongkongského trhu se zdravotnickou technikou jako dvou rozdílných trhů. Hlavní důraz klade práce na vyhodnocení …moreAbstract:
The goal of the diploma thesis is to compare marketing of medical technology producing company in the European and Chinese market. After the theoretical part that is describing tools used to analyze micro and macro environment, the practical part of this thesis focuses on the introduction of the analysed company and the introduction of the Chinese and Hong Kong medical equipment markets as two distinct …moreAbstract:
Cieľom práce je porovnanie marketingu spoločnosti vyrábajúcej zdravotnícku techniku na európskom a čínskom trhu. Po teoretickej časti popisujúcej nástroje analyzujúce mikro a makro prostredie sa práca v praktickej časti zameriava na predstavenie analyzovanej spoločnosti a na predstavenie čínskeho a hongkonského trhu so zdravotníckou technikou ako dvoch rozdielnych trhov. Hlavný dôraz kladie práca na …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 10. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44996
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2015
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Ivan Martiš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44996
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová