Šárka Mokrá
Master's thesis
Green Marketing
Green Marketing
Abstract:
Cílem práce je porovnat využívání prvků green marketingu vybranými obchodními subjekty v ČR a Německu následně navrhnout doporučení pro dané subjekty, které green marketing realizují. Práce bude vypracována pomocí vědeckých metod v níže uvedených krocích. 1. Formulace cílů a metodiky práce. 2. Syntéza výchozí znalostní báze. 3. Analýza vybraných green marketingových kampaní. 4. Realizace kvantitativního …moreAbstract:
The aim of the thesis is to compare the use of green marketing elements by selected business entities in the Czech Republic and Germany and then to propose recommendations for the entities that implement green marketing. The thesis will be developed using scientific methods in the following steps. 1. Formulation of objectives and methodology of the work. 2. Synthesis of the initial knowledge base …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
- Reader: Aneta Průšová, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
Green marketing
Michal Papáček -
Marketing a propagace kosmetiky RYOR
Zuzana Huňová -
Green marketing
Hana Hrnečková -
Green Marketing
Tereza Budská -
Green marketing
Lucie Coufalová -
Zelený marketing ve vybraném podniku
Hana Demelová -
Green marketing
Šárka Kymlová -
Exploring organic food purchasing
Saurov Barua
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights