Šárka Mokrá
Diplomová práce
Green Marketing
Green Marketing
Anotace:
Cílem práce je porovnat využívání prvků green marketingu vybranými obchodními subjekty v ČR a Německu následně navrhnout doporučení pro dané subjekty, které green marketing realizují. Práce bude vypracována pomocí vědeckých metod v níže uvedených krocích. 1. Formulace cílů a metodiky práce. 2. Syntéza výchozí znalostní báze. 3. Analýza vybraných green marketingových kampaní. 4. Realizace kvantitativního …víceAbstract:
The aim of the thesis is to compare the use of green marketing elements by selected business entities in the Czech Republic and Germany and then to propose recommendations for the entities that implement green marketing. The thesis will be developed using scientific methods in the following steps. 1. Formulation of objectives and methodology of the work. 2. Synthesis of the initial knowledge base …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
- Oponent: Aneta Průšová, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Green marketing
Michal Papáček -
Marketing a propagace kosmetiky RYOR
Zuzana Huňová -
Green marketing
Hana Hrnečková -
Green Marketing
Tereza Budská -
Green marketing
Lucie Coufalová -
Zelený marketing ve vybraném podniku
Hana Demelová -
Green marketing
Šárka Kymlová -
Exploring organic food purchasing
Saurov Barua
Název
Vložil
Vloženo
Práva