Pavel Kočí

Diplomová práce

Zavedení programu na podporu prodeje automobilů ve společnosti Opel

Implementation of the cars sales supporting programme in Opel company
Anotace:
Tématem této diplomové práce je zavedení programu Opel Partner na podporu prodeje nových automobilů importérem vozů Opel. Úvodní teoretická část se nejprve zaměřuje na vysvětlení marketingových pojmů a nástrojů, které v praxi úzce souvisejí s tímto programem. V dalším bloku teoretické části je postupně představen a popsán evropský automobilový trh, následně pak trh český a slovenský. Český a slovenský …více
Abstract:
The topic of this master's thesis is implementation of the Opel Partner programme as new cars sales support of the importer Opel. Introductory theoretical part of this thesis is at first focused on explanation of marketing concepts and tools, that are in praxis very closely related to the Opel Partner programme. Next theoretical part concerns european automotive market and more detailly Czech and Slovak …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 2. 2014
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Jiří Doležal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39261